من اومدمممممممممم....
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



شاید یه مدت دیگه نتونم بیام نت ولی بزودی برخواهم گشت....

گریه نکنید برای شادی روح مرحوم مغفور نویسنده ی وبلاگ

کامنت به مدیریتش بفرستید بهتره برای روحش....


پست love هم که پایینه جا انداختینش همتون یه نگاهی بهش بندازین

و وصیت اخرم وبلاگ رو تنها نزارین....

بیاین کامنت بزارین تا من نیستم برای تنوع خودتون به ارشیو وبلاگ هم نگاهی بندازین...

دوستون دارم

 

 


 

بعد از مدت ها با یه نت ریپ ریپو که بابامونو دراورد تونستم اپ کنم...

ولی خیلی نامردیناااااا صبح تاحالا نشستم یکیشون نمیان بگن مقدمت گل بارون...

مثلا ابجی غزل وعده کرده بود که گوسفندجلو پام بکشهنخواستم اقا بیا جواب کامنتمو بده..

حالا اگه وسعتون نرسید اشکالی نداره از مرغ سربریدن گذشتم تخم مرغ جلو پام بشکونید...

بیخیال تخم مرغ هم خیلی گروون شده حیفه شکوندش....

مگه نمیدونین تخم مرغ قوت غالبه؟؟؟؟!

خلاصه یه مودم ریپو شارژ کردیم بلکه بتونیم بیایم یه سری به بروبچ بزنیم...

ولی خدایی دلتنگتون بودماااا...اجی ژیلا و...شاهدن!

حالا هم که اومدم راستش نخواستم اپ کنم فقط بخاطر اجی ژیلا!!!

(دیدین طرف خودش میخواد یه کاری رو بکنه منتش رو سر بقیه میزاره!!!)

ولی نه خدایی میخواستم ولی با این سرعت کم حوصله ام نمیشد

تا اینکه اجی ژیلا هلم داد که اپ کنم دمت گرم اجی جونم

 



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت14:46---17 آذر 1391
سلام


وبت حرف نداره دوس دارم لینکت کنم


نظربده اگه موفق بودی پاسخ: ای بابا ابجی من که نمیتونم بیام وبت معلم نی ادرست چشه!!!!


nima
ساعت21:34---12 آذر 1391
سلام اجی نیستی.........اپم بیا

*      *   ★     ★  ♡  *
 ★ ★   ☆  ★ *
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *  ☆ منتظرم ★  

♥   *   ★  ★ *
♡   ☆           ★ 
  ♥   منتظرم  ☆  *  ★   * ♥ 


**فریاد بی صدا**
ساعت10:57---12 آذر 1391
سلام خوش اومدی
بازم دم آبجی ژیلا گرم دلمون برات تنگ شده خیلی.


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت11:54---11 آذر 1391
سلام به آبجى محدثه ى گلم ، برگشتنت رو خوش آمد ميگم...@ };-


پرنسس
ساعت23:31---9 آذر 1391
سلام آجی...خوش اومدی.خوبی؟


محمود
ساعت16:30---9 آذر 1391
سلام خوبی چه خبر نیستی؟

چرا دیگه سر نمیزنی؟


مهرسا
ساعت12:11---9 آذر 1391
ما بخار شيشه ايم نازمون كني اشكمون درمياد چه برسه فراموشمون كنی

alireza mousavi
ساعت22:27---8 آذر 1391
به به سلاااااام آجی
خدا نصیب گرگ بیابون هم نکنه
مشکلات اینترنتی رو میگم
آدم انگار یه چیز گم میکنه
درکت میکنم آجی
خوش حال شدم آپ کردی


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت20:23---8 آذر 1391
سلام آبجی...
خوبی؟؟؟

دم آبجی ژیلا گرم که...و الا باید تا کی منتظر آپ کردنت میموندیم؟؟؟

خوش اومدی آبجی


ژیلا
ساعت18:32---8 آذر 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام قربونت برم الهییییییییییی
خووووووش اومدی خانومی
واقعادلم برا تنگ شده بود
باباجوون خودت زودبه زوداپ کن
اخه توسروره روحیه ایی


احمد
ساعت13:29---8 آذر 1391
سلام به به عجب زبونی داری ما نمیدونستیم هی ول

داداش سعید
ساعت9:40---8 آذر 1391
خوب کاری کردی آبجی محدثه که آپ کردی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج